ALGEMEEN
Als u een bestelling wilt ruilen of retourneren, staan we klaar om u te helpen. Alleen producten die op maat zijn gemaakt volgens uw specificaties, kunnen niet geruild worden. Kijk hieronder wat van toepassing is op uw situatie.
Ruilen?
Het kan gebeuren dat u een verkeerd product heeft besteld. Ruilen is mogelijk tot 30 dagen na levering.
- Vraag een retourformulier en adreslabel aan via e-mail. Vermeld uw order- of factuurnummer en uw contactgegevens.
- Zorg ervoor dat alle montagematerialen goed bij elkaar zijn verpakt en geen schade kunnen veroorzaken.
- Stop het retourformulier in de originele verpakking en plak het adreslabel op de doos.
- Voor de ruiling schakelen wij onze vervoerder in die de ruiling op locatie zal verzorgen. Wij nemen contact met u op om een ruilafspraak te plannen.
- Van de kosten voor deze transactie en eventuele prijsverschillen ontvangt u een (credit)factuur.
De ruildienst voor kleine product zoals raamroosters, werktools, bumperpanelen, stoelhoezen kost € 15,- ex BTW.
De ruildienst voor lange/ zware producten zoals sidebars, pushbars, backbars en opstappen kost € 35,00 ex BTW.
De ruildienst voor een imperiaal kost € 85,- ex BTW
Foutief geleverd?
Ook wij maken weleens een fout. Mocht u een verkeerd product hebben ontvangen? Neem dan even contact met ons op zodat wij de levering snel kunnen herstellen. Dat kan via e-mail of telefonisch 075-640 79 73. Uiteraard berekenen wij geen kosten voor het ruilen van door ons verkeerd geleverde artikelen.
Niet tevreden?
Het kan zijn dat u een geleverd product niet wilt houden. U kunt binnen 14 dagen na levering de aankoop zonder reden retourneren.
- Vraag een retourformulier en adreslabel aan via e-mail. Vermeld uw order- of factuurnummer en uw contactgegevens.
- Zorg ervoor dat alle montagematerialen goed bij elkaar zijn verpakt en geen schade kunnen veroorzaken.
- Stop het retourformulier in de originele verpakking en plak het adreslabel op de doos.
- Stuur het pakket met een erkende vervoerder retour; deze kosten zijn voor eigen rekening.
- Bij schadevrij ontvangst wordt het volledige orderbedrag binnen 3 werkdagen aan u terugbetaald.
- Ontvangen wij een product beschadigd of met duidelijke gebruikssporen retour, dan informeren wij u hierover per mail, onderstuend met beeldmateriaal. De kosten die in rekening worden gebracht voor herstel / waardevermindering, worden verrekend met het terug te betalen orderbedrag. Dit kan oplopen tot maximaal 50% van het aankoopbedrag..
Garantie
Op al onze producten zit een fabrieksgarantie van 2 jaar. De garantie is niet van toepassing op schade die door een voorwerp van buitenaf of door foutief menselijk gebruik is veroorzaakt.