ALGEMEEN

Als u een bestelling wilt ruilen of retourneren, staan we klaar om u te helpen. Alleen producten die op maat zijn gemaakt volgens uw specificaties, kunnen niet geruild worden. Kijk hieronder wat van toepassing is op uw situatie.

Ruilen?

Het kan gebeuren dat u een verkeerd product heeft besteld. Ruilen is mogelijk tot 30 dagen na levering.

  1. Vraag een retourformulier en adreslabel aan via e-mail. Vermeld uw order- of factuurnummer en uw contactgegevens.
  2. Zorg ervoor dat alle montagematerialen goed bij elkaar zijn verpakt en geen schade kunnen veroorzaken.
  3. Stop het retourformulier in de originele verpakking en plak het adreslabel op de doos.
  4. Voor de ruiling schakelen wij onze vervoerder in die de ruiling op locatie zal verzorgen. Wij nemen contact met u op om een ruilafspraak te plannen.
  5. Van de kosten voor deze transactie en eventuele prijsverschillen ontvangt u een (credit)factuur.

De ruildienst voor kleine product zoals raamroosters, werktools, bumperpanelen, stoelhoezen kost € 15,- ex BTW.
De ruildienst voor lange/ zware producten zoals sidebars, pushbars, backbars en opstappen kost € 40,00 ex BTW.
De ruildienst voor een imperiaal kost € 100,- ex BTW

Foutief geleverd?

Ook wij maken weleens een fout. Mocht u een verkeerd product hebben ontvangen? Neem dan even contact met ons op zodat wij de levering snel kunnen herstellen. Dat kan via e-mail  of telefonisch 075-640 79 73. Uiteraard berekenen wij geen kosten voor het ruilen van door ons verkeerd geleverde artikelen.

Niet tevreden?

Het kan zijn dat u een geleverd product niet wilt houden. U kunt binnen 14 dagen na levering de aankoop zonder reden retourneren.

  1.  Vraag een retourformulier en adreslabel aan via e-mail. Vermeld uw order- of factuurnummer en uw contactgegevens.
  2. Zorg ervoor dat alle montagematerialen goed bij elkaar zijn verpakt en geen schade kunnen veroorzaken.
  3. Stop het retourformulier in de originele verpakking en plak het adreslabel op de doos.
  4. Stuur het pakket met een erkende vervoerder retour; deze kosten zijn voor eigen rekening.
  5. Bij schadevrij ontvangst wordt het volledige orderbedrag binnen 3 werkdagen aan u terugbetaald.
  6. Ontvangen wij een product beschadigd of met duidelijke gebruikssporen retour, dan informeren wij u hierover per mail, onderstuend met beeldmateriaal. De kosten die in rekening worden gebracht voor herstel / waardevermindering, worden verrekend met het terug te betalen orderbedrag. Dit kan oplopen tot maximaal 50% van het aankoopbedrag.. 

Garantie

Op al onze producten zit een fabrieksgarantie van 2 jaar. De garantie is niet van toepassing op schade die door een voorwerp van buitenaf of door foutief menselijk gebruik is veroorzaakt.