Veel gestelde vragen
Heeft u een vraag? Kijk dan of deze in onderstaande lijst voor komt. Misschien heeft u dan al direct een antwoord!
Staat uw vraag niet in deze lijst? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice: 075 640 79 73 of via e-mail
Algemene Sidebar.nl informatie
Onze webshop is 24/7 geopend. Per e-mail en via WhatsApp kunt u altijd een bericht achterlaten. Wij streven ernaar om dezelfde of de erop volgende werkdag een reactie te geven. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar.
Wij verwerken uw persoonsgegevens alleen t.b.v. de afhandeling van uw bestelling en om te voldoen aan wettelijke (administratieve) verplichtingen. Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk. Lees gerust ons cookiebeleid. Ons volledige privacy beleid vindt u hier. Wij verkopen uw gegevens niet aan derden. Wilt u uw persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen? Stuur dan een e-mail
AVG
Onze AVG verklaring vindt u hier.
Veilig betalen
Bij sidebar.nl kunt u onder andere veilig betalen met:
- Ideal
- Creditcard
- Paypal
- Bankoverboeking
- Bancontact
Wanneer u een bestelling betaald heeft, ontvangt u automatisch een bevestiging met uw bestelnummer en de factuur. Mocht u deze mail niet ontvangen hebben, neem dan even contact op met de klantenservice.
Verzending en levering
Is het mogelijk om een apart afleveradres op te geven?
Tijdens het plaatsen van uw order is het mogelijk om een afleveradres op ge teven dat afwijkt van het factuuradres.
Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben tijdens de aflevering?
In de meestse gevallen ontvangt u de avond voor de levering een mail van de transporteur met een verwacht tijdvak van de levering.
Heeft u ons een los-plek doorgegeven? Dan leggen wij uw levering daar neer en wordt er een foto gemaakt van deze aflevering.
Bent u niet thuis? Dan kan de chauffeur contact met u opnemen om een neerzetplek af te stemmen.
Lukt het niet om contact te krijgen, dan zal er een nieuw levermoment met de transporteur moeten worden afgesproken. Gezien de kosten en de onnodig gereden kilometers willen wij dit graag voorkomen.
Weet u dat u tijdens het moment van levering niet aanwezig bent? Geef ons dan tijdens het invullen van uw bestelling een geschikt afleveradres of een veilige plek rondom de aflever-locatie door. Dan houden we daar rekening mee!
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Een voorradig product gaat mee met het eerstvolgende aflevermoment; uitlevering is binnen 2-5 werkdagen.
Producten die op maat gemaakt worden (zoals imperialen) hebben een levertijd van zo'n 5-10 werkdagen.
Producten die besteld en/of geproduceerd moeten worden (zoals pushbars en stoelhoezen) hebben een levertijd van zo'n 10-20 werkdagen.
Wanneer een product niet voorradig is of een langere levertijd heeft dan verwacht, zullen wij u daarover informeren.
Wat zijn de verzendkosten (ex btw)?
De actuele verzendkosten vindt u hier.
Ik heb een verkeerd product besteld, wat nu?
Het kan voor komen dat u een verkeerd product heeft besteld. Retourneren is mogelijk tot 14 dagen na levering.
Neem eerst contact op om een retourformulier te ontvangen.
Producten dienen onbeschadigd en in de originele verpakking retour gezonden te worden. Houdt u het montagemateriaal goed gescheiden van de producten (zeker bij sidebars!). Dit voorkomt krassen op het materiaal en een naheffing van polijstkosten.
Nadat de order bij ons is aangekomen, zullen wij het verkeerd bestelde product volledig aan u terugbetalen. Mocht het product beschadigd retour komen en is herstel niet mogelijk? Dan behouden wij ons het recht voor om verlieskosten door te belasten tot een maximum van 60% van het geretourneerde artikel.
Een klein pakket kunt u retour sturen via een erkende vervoerder naar het door ons opgegeven adres. Voor grotere producten kunnen wij onze Elst Transport Retourservice inzetten. Laat ons weten op welke werkdag en waar uw retour kan worden afgehaald. Wij geven onze transporteur dan de opdracht. Actuele kosten voor de retourservice vindt u hier.
Ik heb het juiste product besteld maar het verkeerde product ontvangen, wat nu?
Ook wij maken weleens een fout. Mocht bovenstaand geval zo zijnn, neem dan direct contact met ons op. Uiteraard rekenen wij geen kosten voor het ophalen van een verkeerde levering door Sidebar.nl.
Vragen over een Sidebar.nl product
Ik wil mijn bus functioneler maken, welke accessoires heb ik nodig?
Het ligt er aan wat uw wens is. Voor het vervoer van materiaal is het bijvoorbeeld erg handig om een imperiaal of allesdrager op uw bus te plaatsen. Zoekt u meer bescherming tegen carroserieschade of verfraaiing van uw bedrijfswagen? Dan is het wellicht handig om beschermende producten zoals sidebars of een bumperplaat te moneren op uw bestelauto.
Bij uw aankoop zit een montagehandleiding die stapsgewijs de montage toelicht. Mocht u er niet uit komen? Neem dan gewoon even contact met ons op. Stuur een mail met foto's of bel 075-6407973.
Hoe verleng ik de levensduur van mijn RVS Sidebars?
Wanneer u RVS producten periodiek met een natte doek schoonmaakt, verlengt u de levensduur van het product. Onder bepaalde omstandigheden is RVS echter kwetsbaar; bijvoorbeeld in een omgeving van zilte (zee)lucht of waar zich gemiddeld meer ijzerionen in de lucht bevinden (spoorlijn, metaalbewerkingsfabriek). De kans op vliegroest is dan aanwezig. Met Metal Polish is vliegroest makkelijk weg te poetsen.
Vindt u het artikel dat u zoekt niet op onze site?
Bent u op zoek naar een accessoire voor uw bedrijfswagen, maar ziet u dat niet op onze site? Neem dan even contact met ons op via e-mail of per telefoon; 075-6407973! Wellicht is het product te bestellen.